בכירי נדל"ן מתריעים: "אם תוכניות כחלון ימומשו, זה יביא אסון לכל כלכלת ישראל"

    אברהם זילבר 2 Comment on בכירי נדל"ן מתריעים: "אם תוכניות כחלון ימומשו, זה יביא אסון לכל כלכלת ישראל"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסכם הקואליציוני בין 'כולנו' בראשות משה כחלון ל'ליכוד' מכניס לכוננות את ענף הנדל"ן בישראל בעקבות הצעדים שאותם מתכנן שר האוצר החדש בשוק הדיור.

    "זה יהיה אסון אם המחירים יצללו, צריכים לרסן את המחירים, לא לרסק אותם. אם ירסקו את המחירים, זה יביא אסון לא לענף הבנייה אלא לכל כלכלת ישראל" אומר אברהם קוזניצקי בעל השליטה בחברת מנרב ל'גלובס'.

    מה יקרה לבנקים? מה יקרה לקבלנים? למשכנתאות? לספקים? מה יקרה לכל אותם אנשים שרכשו דירות ב-2 מליון שקל, ועכשיו מחיר הדירה יירד ל-1.4 מליון, איך הם ימשיכו לשלם משכנתא על 2 מליון כשהדירה שווה 600,000 ש"ח פחות? אנחנו הולכים לאיזשהו טירוף, כאוס, שה' ישמור אותנו מזה" מסיים קוזניצקי בחשש גדול.

    ראובן קוגן סמנכ"ל פיתוח ברכבת ישראל וסגן הממונה על התקציבים באוצר לשעבר הסכים לדבריו והוסיף אף הוא ל'גלובס' כי "ראינו את הדוגמאות האלה בעולם, ירידות מחירים חדות בענף הנדל"ן כמו שראינו בארה"ב ובספרד הביאו את כלכלות המדינות הללו למקום מאוד לא פשוט, אני לא חושב שמישהו מישראל רוצה להיות שם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מאה % צודק. כלכלה זה כמו סדין אתה מושך לפה בורח משם, צריך להיות כלכלן עולמי בשביל לפתור כאלו דברים.

    2. 1

      מה אכפת לי מה יהיה עם הבנקים? מתי הבנקים לקחו בחשבון את האזרח הקטן? מצידי שכל הבנקים יקרסו ונחיה בלי הבנקים. הם שהרסו את הכלכלה. סוחטים את הכסף של האזרח הקטן על פי שורות קטנות של משכנתאות. הוא דואג לעצמו ולהשקעתו מה אכפת לו שהאזרח הקטן ישלם 2 מליון עבור דירה קטנה.
      מסקנה כחלון תמשיך בדרך שלך ותרסק את מחירי הדירות עד הרצפה. בהצלחה.